¿Cómo funcionamos?


               ¿Cómo funcionamos?
El club está dirigido por los padres a través de una Junta Directiva. Cada año se celebra una Asamblea General, donde se rinden cuentas tanto de la actividad deportiva como de la económica de la temporada.
Para el sostenimiento del Club tenemos una cuota mensual durante los meses que tenemos actividad, (de Septiembre a Junio). En verano descansamos, y tampoco se paga cuota.
Todos nuestros atletas desde la categoría benjamín a cadete están mutualizados en el deporte escolar, con su correspondiente seguro deportivo.
Asimismo, todos los atletas poseen ficha federada de la Federación Gallega de Atletismo.
A nivel técnico, el Club cuenta con dos Licenciados de Educación Física y cinco monitores nacionales de atletismo, que se reparten los atletas en diferentes grupos de entrenamiento.
El Club pone a disposición de sus atletas diferentes entrendores según edades y especialidades.



             Como funcionamos?
O club está dirixido polos pais a través dunha Xunta Directiva. Cada ano celébrase unha Asemblea Xeral, onde se renden contas tanto da actividade deportiva como da económica da tempada.
Para o sostemento do Club temos unha cota mensual durante os meses que temos actividade, (de setembro a xuño). En verán descansamos e non se paga cota.
Todos os nosos atletas dende a categoría benxamín a cadete están mutualizados no deporte escolar, co seu correspondente seguro deportivo.
Asemade, todos os atletas posúen ficha federada da Federación Galega de Atletismo.
A nivel técnico, o Club conta con dous Licenciados de Educación Física e cinco monitores nacionais de atletismo, que se reparten os nenos en diferentes grupos de adestramento.
O Club pon a disposición dos atletas diferentes adestradores segundo idades e especialidades.